TODAY

Idag har jag inte haft vare sig lust eller tid att blogga, och på kvällen har jag varit barnvakt och inte haft tillgång till någon dator alls - istället får det bli ett kvälls- inlägg innan jag går och lägger mig. Inte för jag har så mycket mer att säga, för det har inte hänt så mycket idag faktiskt. Istället får ni en fin bild från min tripp till Ikea igår :

Ikea bild

Inte mycket till bild men den får duga så länge. Vädret var i alla fall bättre då än vad det har varit idag, det har blåst, regnat och bara varit allmänt ruggit !

2012-05-14 | 22:22:05 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ELLINORAK

fan ja skull behöva åka till ikea! haha kom på att ja måste köpa galjar när jag såg din bild haha tack för påminnelsen typ haha :)

2012-05-14 // 22:52:23
» Christoffer

Kul med Ikea!

2012-05-14 // 23:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback