Träna rosa

Idag har jag inte haft så mycket tid till dator överhuvudtaget, jag har varit på stan och shoppat lite grann - sen på kvällen var jag och tränade med min pappa. Det är faktiskt första gången jag tränar på ett gym, bättre sent än aldrig, eller hur ? Det är inte så jobbigt som man kan tro, testa kan man alltid göra och här har ni lite inspiration på vad ska man ha på sig när man tränar, enligt mig. Alla blir glad av förgglada kläder och jag måste erkänna att jag nog har en dille på rosa kläder, skor !

träna på gym



Allting hittade jag på stadium.se !

2012-01-25 | 22:53:22 | Inspiration | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Över 270 plagg därav kläder, skor, väskor och accessoarer till mycket bra priser. Allt är i mycket fint skick och de mesta som lagts upp är helt oanvänd/använt 1-2ggr, dvs. NYSKICK!

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser!



http://cli.blogg.se/kop/

2012-01-26 // 00:45:13
» Moa

Snyggt:)

2012-01-26 // 10:15:37
» emma

kika gärna in på min skönhetsblogg om du är intresserad :))

2012-01-26 // 14:13:50
» anonym

riktigt fin blogg :D

2012-01-26 // 16:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback