Ursäkta mig

Hoppas ni förlåter min frånvaro från bloggen idag, men det har helt enkelt varit mycket att göra idag, typ :) Har bland annat varit till arbetsförmedlingen, sen blev det en runda på stan också (såklart), köpte lite saker som jag behöver. Bland annat en Gi-kokbok - ska nämligen börja banta/träna på måndag, mitt nyårslöfte faktiskt ! För att hålla motivationen igång så köpte jag lite träningskläder till mig själv, inne på Gina tricot, yes, idag fick Gina tricot där jag bor hem de efterlängtade tränings kläderna som jag har väntat, men ska nog köpa på mig lite mer vid ett annat tillfälle, behöver dessutom ett par nya skor som jag ska ha när jag tränar. Detta var det jag köpte ↓

nytt red.nytt red.nytt red.nytt red.

2012-01-04 | 21:00:16 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

vad duktig du är! kämpa på!

2012-01-14 // 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback